Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Gwarancja producenta

Na tej liście można znaleźć typ gwarancji odpowiadający danemu produktowi.

Treść

Informacje ogólne

Zasadniczo gwarancja producenta na Państwa produkt obejmuje wszystkie wady, które nie zostały spowodowane przez Państwa i wystąpiły w okresie gwarancyjnym. W danych technicznych produktu znajdziecie Państwo rodzaj gwarancji, która dotyczy danego produktu (wyjaśnione bardziej szczegółowo poniżej).

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące dokładnych warunków gwarancji zakupionego urządzenia, zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Bring-In Service / Send-In Service

Kontaktujecie się Państwo się bezpośrednio z producentem(wsparcie producenta) i wysyłają mu Państwo swoje urządzenie do naprawy. Producent następnie po udanej naprawie odsyła je z powrotem.

Serwis na miejscu / serwis zamienny

Kontaktują się Państwo z producentem(wsparcie producenta), a producent naprawia lub wymienia urządzenie bezpośrednio na miejscu.

Usługa PickUp

Kontaktują się Państwo bezpośrednio z producentem(wsparcie producenta), a on organizuje odbiór urządzenia od Klienta. Po naprawie zostanie ono zwrócone pod wskazany adres.

Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Czy masz jeszcze inne pytania?

Chętnie doradzimy Ci również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam teraz swoje dane kontaktowe.