rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Gwarancja

Jeśli wbrew oczekiwaniom w produkcie wystąpi wada, prosimy o wypełnienie naszego formularza zwrotu i oczekiwanie na kontakt z nami. Sprawdzimy Twoje zastrzeżenia i zajmiemy się jak najszybszym rozwiązaniem.

Żądanie zwrotu

Aby zażądać zwrotu, zaloguj się na swoje konto klienta i wejdź tam w zakładkę "Zamówienia". Wybierz zamówienie, dla którego chcesz zażądać zwrotu i kliknij link "Zwrot" u góry po prawej stronie. W tym formularzu wybierz " Zwrot" i wypełnij wszystkie niezbędne pola. Jak tylko otrzymamy Twoją prośbę, skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli zamówiłeś u nas jako gość, możesz również skorzystać z formularza zwrotu. W tym celu potrzebny będzie numer zamówienia, nazwisko oraz adres e-mail lub kod pocztowy odbiorcy faktury.


W przypadku roszczeń gwarancyjnych może Ci również pomóc producent Twojego urządzenia. Odpowiednie adresy kontaktowe znajdziesz tutaj.

Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Czy masz jeszcze inne pytania?

Chętnie doradzimy Ci również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam teraz swoje dane kontaktowe.