rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Wokół Twojego zamówienia

Zwroty i reklamacje

Jako klient prywatny oraz jednoosobowa działalność gospodarcza, której działalność nie jest związana z naszą branżą, możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Pełne zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdziesz w naszej polityce odstąpienia od umowy.

Treść

Zwrot produktu

Aby zwrócić produkt nieużywany, możesz alternatywnie wypełnić nasz formularz zwrotu.

Jeśli masz już u nas konto klienta, zaloguj się tam i wyswietl swoje "Zamówienia". Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij na link "Zwrot" w prawym górnym rogu. W formularzu wybierz opcję "Zwrot" i wypełnij wszystkie niezbędne pola. Jak tylko otrzymamy Twoją prośbę, skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli zamówiłeś u nas jako gość, możesz również skorzystać z formularza zwrotu. W tym celu potrzebny będzie numer zamówienia, nazwisko oraz adres e-mail  odbiorcy faktury.

Przeprowadzenie zwrotu

Po zgłoszeniu rezygnacji pocztą, faksem lub e-mailem, możesz postępować zgodnie z naszymi prostymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego zwrotu towaru.

Więcej o zwrotach i reklamacjach

Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Czy masz jeszcze inne pytania?

Chętnie doradzimy Ci również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam teraz swoje dane kontaktowe.