rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Wszystko o Państwa zamówieniu

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą jako klient prywatny oraz jednoosobowa działalność gospodarcza masz prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od dnia dostawy. Rezygnacji podlegają produkty nowe, nieużywane, niemontowane, nie noszące śladów użytkowania. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Klienta. Pełne zasady anulowania można znaleźć w naszej polityce anulowania zamówienia.

transporthinweis-nobubble

Państwa przesyłka została dostarczona, ale opakowanie lub towary są uszkodzone? Prosimy zwrócić uwagę na nasze informacje dotyczące szkód transportowych.

Treść
Ikona E-mail

W jaki sposób można zażądać zwrotu?

W sprawie zwrotu zamówienia lub jego reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Ciężarówka Icon

W jaki sposób należy dokonać zwrotu?

Po zgłoszeniu rezygnacji z zamówienia telefonicznie lub e-mailem otrzymają państwo od nas informacje z dalszymi instrukcjami.

teuer-nobubble

Kiedy kwota zakupu zostanie zwrócona?

Po otrzymaniu przez nas zwrotu i sprawdzeniu go przez nasz dział logistyki, zwrócimy Państwu kwotę zakupu na pierwotny środek płatniczy.

transportschaden-verpackung-nobubble

Co zrobić, jeśli opakowanie zostanie uszkodzone podczas transportu?

Niestety, zawsze może się zdarzyć, że opakowanie lub nawet towary zostaną uszkodzone podczas transportu. Jeśli opakowanie Państwa przesyłki jest widocznie uszkodzone w momencie dostawy, stanowi to szkodę transportową.

Dotyczy to zarówno zamówień prywatnych, jak i komercyjnych:

Proszę upewnić się, że uszkodzenie zostało odnotowane przez dostawcę na liście przewozowym lub potwierdzeniu odbioru i udokumentować uszkodzenie zdjęciami.

W zależności od metody wysyłki obowiązują różne kroki - w razie wątpliwości proszę odmówić przyjęcia przesyłki. Proszę nas niezwłocznie poinformować i przesłać nam zdjęcia uszkodzeń oraz numer zamówienia.

Bez bezpośredniego zgłoszenia szkody późniejsza reklamacja może nie zostać uwzględniona.

transportschaden-ware-nobubble

Co zrobić w przypadku ukrytego uszkodzenia towaru w transporcie?

Jeśli opakowanie było w idealnym stanie w momencie dostawy, ale towary wewnątrz były wadliwe, uznaje się to za ukryte uszkodzenie transportowe. Jest to również określane jako Dead onArrival (DOA).

W takim przypadku w odniesieniu do zamówień prywatnych i komercyjnych obowiązują następujące zasady: Proszę zgłosić nam uszkodzenie nie później niż 48 godzin po otrzymaniu towaru i pozostawić towar i opakowanie w oryginalnym stanie. Prosimy niezwłocznie przesłać nam zdjęcia uszkodzeń i numer zamówienia. Tylko dzięki kompletnej i terminowej dokumentacji możemy szybko rozpatrzyć Państwa sprawę.

Twój osobisty kontakt

Czy nadal masz pytania?

Chętnie doradzimy również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam swoje dane kontaktowe już teraz.
Loading...
Dateien werden hochgeladen, bitte warten...