rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Wokół Twojego zamówienia

Zwroty i reklamacje

Jako klient prywatny oraz jednoosobowa działalność gospodarcza, której działalność nie jest związana z naszą branżą, możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Pełne zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdziesz w naszej polityce odstąpienia od umowy.

Treść

Proces zwrotu produktu

Aby zwrócić produkt, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio przez e-mail lub telefonicznie.

Aby kontynuować, konieczne jest podanie numeru zamówienia lub faktury wraz z nazwiskiem lub adresem e-mail.

W przypadku roszczeń gwarancyjnych może Ci również pomóc producent Twojego urządzenia. Odpowiednie adresy kontaktowe znajdziesz tutaj.

Przeprowadzenie zwrotu

Po zgłoszeniu rezygnacji pocztą, faksem lub e-mailem, możesz postępować zgodnie z naszymi prostymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego zwrotu towaru.

Więcej o zwrotach i reklamacjach

Tobias Berg i Oliver Stenzel - osoby kontaktowe w dziale zakupów i sprzedaży - piszą na szybie

Czy masz jeszcze inne pytania?

Chętnie doradzimy Ci również osobiście - czekamy na Twój telefon lub e-mail! Jeśli wolisz, abyśmy oddzwonili do Ciebie bezpłatnie, po prostu zostaw nam teraz swoje dane kontaktowe.