Ogólne warunki handlowe
Regulamin sklepu visunext
§ 1 O firmie
Właścicielem sklepu internetowego visunext.pl jest firma:
visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
z siedzibą w:
Zielonej Górze przy Ul. Zacisze 5B / 101
NIP: 9731001579, REGON: 080573191,
zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Zielona Góra, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000391906
§ 2 Ceny i asortyment
a). Podane ceny są cenami brutto – zawierają podatek VAT i są podawane w polskich złotych (PLN). Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
b). Na każdy sprzedany produkt wystawiamy fakturę VAT, niezależnie od typu Klienta, który dokonał zakupu.
c). Wystawioną fakturę VAT wysyłamy drogą mailową na adres podany podczas składania zamówieniah
d). Oferowane produkty przez sklep visunext.pl są wprowadzane do sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, są wolne od wad fizycznych i prawnych są fabrycznie nowe i w oryginalnych fabrycznych opakowaniach
§ 3 Zamówienia można składać
a). Za pomocą systemu informatycznego na stronie internetowej sklepu visunext.pl. Uwaga: zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy, adres e-mail, NIP (w przypadku podmiotów gospodarczych), adres dostawy, nr telefonu oraz ilość, cenę i dokładną nazwę ( lub symbol) zamawianego towaru.
b). Zamówienia są realizowane według kolejności złożenia.
c). Odwołanie zamówienia może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej drogą mailową na adres info@visunext.pl jednak nie później niż przed wydaniem przesyłki z magazynu przewoźnikowi. Zgłoszenia odwołania zamówienia po wydaniu przesyłki z magazynu przewoźnikowi nie będą rozpatrywane.
§ 4 Formy płatności
a). Płatność z góry (Przelew bankowy):
Klient dokonuje przelewu całej kwoty zamówienia na konto bankowe sklepu. Numer konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty, Klient otrzymuje wraz z potwierdzeniem rezerwacji zamówionego towaru. Po zaksięgowaniu należności na wskazanym koncie, towar jest wysyłany niezwłocznie, pod warunkiem dostępności na stanie magazynowym. W przypadku braku stanu magazynowego: zgodnie z opisem szczegółowym produktu.
Klient dokonuje przelewu całej kwoty zamówienia na konto bankowe sklepu. Numer konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty, Klient otrzymuje wraz z potwierdzeniem rezerwacji zamówionego towaru. Po zaksięgowaniu należności na wskazanym koncie, towar jest wysyłany niezwłocznie, pod warunkiem dostępności na stanie magazynowym. W przypadku braku stanu magazynowego: zgodnie z opisem szczegółowym produktu.
b). Płatność kartą płatniczą:
Akceptujemy płatności kartami VISA i Mastercard. Aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa transakcji, korzystamy z technologii 3D Secure (Verified by VISA oraz Mastercard SecureCode), która wymaga dodatkowej autoryzacji płatności, co pomaga chronić Państwa dane przed nieuprawnionym użyciem. Dane Państwa karty są szyfrowane przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), co oznacza, że żadne nieupoważnione osoby nie mają do nich dostępu podczas przesyłania. W trakcie składania zamówienia kwota może zostać zablokowana na Państwa koncie, a pobrana z konta w momencie wysyłki towaru.
Akceptujemy płatności kartami VISA i Mastercard. Aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa transakcji, korzystamy z technologii 3D Secure (Verified by VISA oraz Mastercard SecureCode), która wymaga dodatkowej autoryzacji płatności, co pomaga chronić Państwa dane przed nieuprawnionym użyciem. Dane Państwa karty są szyfrowane przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), co oznacza, że żadne nieupoważnione osoby nie mają do nich dostępu podczas przesyłania. W trakcie składania zamówienia kwota może zostać zablokowana na Państwa koncie, a pobrana z konta w momencie wysyłki towaru.
c). Płatności elektroniczne (PayPal, Przelewy24, Apple Pay, Google Pay): Klient może dokonać płatności online za pośrednictwem systemów PayPal, Przelewy24, Apple Pay lub Google Pay. Te metody oferują prosty, szybki i bezpieczny sposób płatności online z wbudowaną ochroną kupującego.
d). Płatność na podstawie faktury pro-forma:
Możliwa jest płatność na podstawie wystawionej faktury pro-forma. Dane do przelewu:
Deutsche Bank Polska S.A., PL
Nr konta: 61 1880 0009 0000 0011 0263 4000
Możliwa jest płatność na podstawie wystawionej faktury pro-forma. Dane do przelewu:
Deutsche Bank Polska S.A., PL
Nr konta: 61 1880 0009 0000 0011 0263 4000
e). Płatność z odroczonym terminem:
Forma płatności z odroczonym terminem jest oferowana wyłącznie dla sektora edukacji oraz instytucji państwowych (np. gminy, muzea) lub dla znanych firm, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem visunext.pl przed złożeniem zamówienia. Taka płatność odbywa się zazwyczaj przelewem bankowym po dostarczeniu zamówienia i wymaga przesłania oficjalnego zamówienia (pocztą elektroniczną lub faksem).
Forma płatności z odroczonym terminem jest oferowana wyłącznie dla sektora edukacji oraz instytucji państwowych (np. gminy, muzea) lub dla znanych firm, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem visunext.pl przed złożeniem zamówienia. Taka płatność odbywa się zazwyczaj przelewem bankowym po dostarczeniu zamówienia i wymaga przesłania oficjalnego zamówienia (pocztą elektroniczną lub faksem).
§ 5 Realizacja zamówień
Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską UPS oraz spedycję Raben (w przypadku produktów wielkogabarytowych przekraczających długość 200 cm.) na koszt Klienta. Termin dostawy jest zgodny z opisem szczegółowym produktu. Dla standardowych produktów (projektory, uchwyty, kable, inne akcesoria) znajdujących się na magazynie, czas dostawy wynosi 2 dni robocze po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu visunext.pl. Dla produktów niestandardowych (ekrany projekcyjne, wyświetlacze wielkogabarytowe, stojaki oraz inne tego typu produkty) czas dostawy wynosi od 4 do 5 dni roboczych. Jeśli okaże się, że pomimo statusu mówiącego o dostępności produktu nie będziemy mogli zrealizować zamówienia to natychmiast poinformujemy Państwa o tym stanie rzeczy. Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod podanym adresem, awizuje przesyłkę. Ponowna próba dostawy nastąpi w ciągu kolejnych 24 h dnia roboczego. Przy ponownej nieobecności Klienta kurier pozostawia awizo podając Klientowi adres gdzie osobiście w ciągu 3 dni może odebrać zamówioną przesyłkę. Jeśli w wyznaczonym okresie 3 dni klient także jej nie odbierze to przesyłka wraca do sprzedawcy, a kosztami transportu na magazyn główny jest obciążony zamawiający. Czas dostawy mogą Pań stwo obliczyć następująco:
Łączny czas oczekiwania na odbiór przesyłki:
-czas realizacji zamówienia (podany przy każdym produkcie) +
-czas oczekiwania na wpłatę (w przypadku płatności przelewem) +
-czas dostawy (kurier 48 h) w przypadku produktów standardowych dostępnych na magazynie. lub
+ czas dostawy (spedycja Raben 4-5 dni roboczych) w przypadku produktów wielkogabarytowych o długości powyżej 200 cm. dostępnych na magazynie. lub
+ czas dostawy podany przy produktach niedostępnych na chwilę obecną w magazynie, wymagających zamówienia ich u dostawcy lub na indywidualne zapytanie.
Łączny czas oczekiwania na odbiór przesyłki:
-czas realizacji zamówienia (podany przy każdym produkcie) +
-czas oczekiwania na wpłatę (w przypadku płatności przelewem) +
-czas dostawy (kurier 48 h) w przypadku produktów standardowych dostępnych na magazynie. lub
+ czas dostawy (spedycja Raben 4-5 dni roboczych) w przypadku produktów wielkogabarytowych o długości powyżej 200 cm. dostępnych na magazynie. lub
+ czas dostawy podany przy produktach niedostępnych na chwilę obecną w magazynie, wymagających zamówienia ich u dostawcy lub na indywidualne zapytanie.
§ 6 Warunki gwarancji
Sklep internetowy visunext.pl nie jest podmiotem udzielającym gwarancji jakości na sprzedawany towar. Z tego też powodu wszelkie roszczenia wynikające z tytułu udzielonej gwarancji jakości należy kierować bezpośrednio do podmiotów udzielających takiej gwarancji jakości (dane adresowe serwisu producenta zostaną udostępnione po kontakcie mailowym w tej sprawie). Podstawą do udzielenia gwarancji jest dowód zakupu produktu czyli faktura vat.
§ 7 Wiążące zawarcie umowy następuje
Dla zamówień składanych w sklepie internetowym visunext.pl:
Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, wysłanego przez visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta. Potwierdzenie to nie jest jedynie potwierdzeniem otrzymania zamówienia, lecz stanowi wiążące oświadczenie woli Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta.
W przypadku płatności z góry (np. przelewem bankowym, kartą płatniczą), umowa jest zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, a wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
Dla zamówień składanych w innej formie (np. telefonicznie, mailowo poza systemem sklepu):
Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta od visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji (np. w formie wiadomości e-mail), chyba że co innego wynika z indywidualnych ustaleń między stronami.
W przypadku wysyłki towaru kurierem bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji:
Umowa uważa się za zawartą w chwili wydania towaru przewoźnikowi. Potwierdzeniem tego jest list przewozowy.
Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, wysłanego przez visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta. Potwierdzenie to nie jest jedynie potwierdzeniem otrzymania zamówienia, lecz stanowi wiążące oświadczenie woli Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta.
W przypadku płatności z góry (np. przelewem bankowym, kartą płatniczą), umowa jest zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, a wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
Dla zamówień składanych w innej formie (np. telefonicznie, mailowo poza systemem sklepu):
Umowa zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta od visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji (np. w formie wiadomości e-mail), chyba że co innego wynika z indywidualnych ustaleń między stronami.
W przypadku wysyłki towaru kurierem bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji:
Umowa uważa się za zawartą w chwili wydania towaru przewoźnikowi. Potwierdzeniem tego jest list przewozowy.
§ 8 Odstąpienie od umowy przez Klienta i zwrot towaru
a). Prawo do odstąpienia od umowy
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu towaru oraz dodatkowych kosztów dostawy, jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez nas. Termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objął w posiadanie towar. W przypadku wielu towarów dostarczanych osobno, termin liczy się od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru.
b). Sposób wykonania prawa do odstąpienia
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail info@visunext.pl, telefonicznie pod numerem 68 479 40 00, faksem pod numerem 68 479 40 01 lub listownie na adres: visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Ul. Zacisze 5B/101, 65-775 Zielona Góra. Wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14-dniowego terminu.
c). Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty najtańszej standardowej dostawy. Zwrot następuje niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Państwa oświadczenie o odstąpieniu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu tych samych środków płatniczych, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie.
d). Zasady zwrotu towaru
Konsument jest zobowiązany do odesłania lub przekazania towaru do naszego magazynu na adres: visunext Poland Sp. z o.o. Sp. k., Ul. Zacisze 5B/101, 65-775 Zielona Góra , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
Koszt bezpośredniego odesłania towaru ponosi Kupujący. Prosimy odesłać towar w oryginalnym opakowaniu i w sposób zapewniający odpowiednią ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
e). Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.
f). Wyjątki od prawa do odstąpienia
Powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku umów dotyczących dostawy towarów, które nie są prefabrykowane i których produkcja wymaga indywidualnego wyboru lub określenia przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta.
Wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość
(Jeżeli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy wypełnić ten formularz i odesłać go do nas).
Adresat
visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Ul. Zacisze 5B / 101
65-775 Zielona Góra
Tel. 684794000
Fax 684794001
info@visunext.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy()/umowy dostawy następujących rzeczy()/umowy dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi()
Data zawarcia umowy()/odbioru()
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ____________________
(*) Niepotrzebne skreślić.
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu towaru oraz dodatkowych kosztów dostawy, jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez nas. Termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objął w posiadanie towar. W przypadku wielu towarów dostarczanych osobno, termin liczy się od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru.
b). Sposób wykonania prawa do odstąpienia
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Konsument musi poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail info@visunext.pl, telefonicznie pod numerem 68 479 40 00, faksem pod numerem 68 479 40 01 lub listownie na adres: visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., Ul. Zacisze 5B/101, 65-775 Zielona Góra. Wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14-dniowego terminu.
c). Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty najtańszej standardowej dostawy. Zwrot następuje niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Państwa oświadczenie o odstąpieniu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu tych samych środków płatniczych, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie.
d). Zasady zwrotu towaru
Konsument jest zobowiązany do odesłania lub przekazania towaru do naszego magazynu na adres: visunext Poland Sp. z o.o. Sp. k., Ul. Zacisze 5B/101, 65-775 Zielona Góra , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
Koszt bezpośredniego odesłania towaru ponosi Kupujący. Prosimy odesłać towar w oryginalnym opakowaniu i w sposób zapewniający odpowiednią ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
e). Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.
f). Wyjątki od prawa do odstąpienia
Powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku umów dotyczących dostawy towarów, które nie są prefabrykowane i których produkcja wymaga indywidualnego wyboru lub określenia przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta.
Wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość
(Jeżeli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy wypełnić ten formularz i odesłać go do nas).
Adresat
visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Ul. Zacisze 5B / 101
65-775 Zielona Góra
Tel. 684794000
Fax 684794001
info@visunext.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy()/umowy dostawy następujących rzeczy()/umowy dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi()
Data zawarcia umowy()/odbioru()
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ____________________
(*) Niepotrzebne skreślić.
§ 9 Reklamacje dotyczące towarów
a). Podmiot prowadzący sklep internetowy czyli:
visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Ul. Zacisze 5B / 101
65-775 Zielona Góra
jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 (1) i 556 (3) Kodeksu Cywilnego.
b). Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@visunext.pl . Firma visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
c). visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. nie jest producentem towarów.Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany na stronie producenta.
§ 10 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
a). visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
b). Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić firmę visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu sklepu internetowego.
c). Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Ul. Zacisze 5B / 101
65-775 Zielona Góra
drogą mailową:info@visunext.pl. lub przy użyciu formularza kontaktowego na stronie internetowej sklepu.
d). W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.
e). visunext Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Postanowienia końcowe
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem visunext a Klientem, który jest konsumentem wrozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
a). Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem visunext a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego sklep internetowy czyli visunext.
b). W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
c). Informacja o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzeniu roszczeń. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument ma prawo do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży.
- Konsument ma prawo do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl.
§ 11 Pozostałe postanowienia
a). Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą od producentów lub innych źródeł internetowych i większości nie stanowią naszej własności. Firma visunext Poland Sp. z o.o. Sp.k. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niezgodności w opisach produktów.
b). Informacje i cenniki znajdujące się na stronach sklepu visunext.pl nie są ofertą w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego