Treść
Dzięki dwóm obiektywom o rozdzielczości do 4K można uchwycić wszystkie osoby przy stole.
Identyfikuje aktywnych mówców na podstawie kierunku, z którego dochodzą ich głosy. Dzięki siedmiu mikrofonom kształtującym wiązkę nie ma potrzeby stosowania oddzielnej kapsuły mikrofonowej.
Użytkownicy mogą szybko i łatwo wyciszyć lub wyłączyć wyciszenie mikrofonów w pomieszczeniu za naciśnięciem jednego przycisku.
Trzy kolorowe diody LED wyraźnie wskazują różne stany, takie jak status włączenia/wyłączenia wideo, czy funkcja wyciszenia jest aktywna lub dezaktywowana, status połączenia i status zasilania.
Aby automatycznie wyłączyć nagrywanie wideo, wystarczy przesunąć magnetyczną osłonę przed obiektyw.
Zamontuj Logitech Sight i kable do stołu za pomocą uchwytu stołowego. Użyj otworu na prowadnicę kabli, aby poprowadzić kable pod stołem, tak aby nie były widoczne dla uczestników spotkania. W nietypowych pomieszczeniach ze stołami w kształcie litery U lub V można również zamontować Logitech Sight na statywie.
System wideokonferencyjny to połączenie urządzeń audio i wideo wykorzystywanych dokomunikacji w czasie rzeczywistym z jednoczesną transmisją obrazu i dźwięku, zwykle w firmach. Uczestnicy konferencji komunikują się ze sobą niezależnie od lokalizacji.
Żadna firma nie może obejść się bez spotkań i (wewnętrznych) sesji szkoleniowych. Wideokonferencje oferują wiele korzyści w zakresie ich efektywnej organizacji:
- Spotkania niezależne od lokalizacji: możesz zebrać swoich pracowników z całego świata - czy to z ich biura domowego, biura czy oddziałów. Niższe koszty podróży służbowych: Twoi pracownicy pozostają w swoich lokalizacjach i uczestniczą w spotkaniach cyfrowo. Eliminuje to na przykład koszty transportu, zakwaterowania, posiłków i innych wydatków.
- Czas pracy jest wykorzystywany bardziej produktywnie: Czas, który Ty lub Twoi pracownicy potrzebowalibyście na podróżowanie na spotkania i z powrotem, może być wypełniony zadaniami z codziennej działalności.
- Wymagane mniejsze sale konferencyjne lub biurowe: Nie potrzebujesz ogromnych sal konferencyjnych, aby pomieścić kilku pracowników na jedno spotkanie. Jeśli niektórzy z pracowników pracują w innych lokalizacjach lub z domu, można sobie poradzić z mniejszymi przestrzeniami biurowymi. Możesz nawet zaoszczędzić na czynszu i dodatkowych kosztach energii elektrycznej, wody itp.
- Cyfrowe protokoły lub nagrania: Możesz nagrywać spotkania, sesje szkoleniowe lub prezentacje na wideo. Pracownicy, którzy nie byli obecni w danym dniu lub musieli wcześniej opuścić wydarzenie, mogą ponownie obejrzeć nagranie.
- Pozycjonowanie jako atrakcyjny pracodawca : Dzięki wideokonferencjom możesz dać swoim pracownikom możliwość pracy z domu i bycia obecnym na ważnych spotkaniach. Promuje to równowagę między życiem zawodowym a prywatnym i sprawia, że pracownicy są szczęśliwsi - wieść o tym rozchodzi się po okolicy!
Do wideokonferencji potrzebne są
- Kamera do wideokonferencji
- Mikrofon
- Głośnik
- Urządzenie wyświetlające, np. monitor lub projektor
- dobre połączenie internetowe (aby obraz i dźwięk były przesyłane bez opóźnień)
- Oprogramowanie do wideokonferencji, np. Skype, Google Meet, Zoom
Jeśli masz ograniczoną przestrzeń w sali konferencyjnej, dobrym rozwiązaniem jest kompaktowy system wide okonferencyjny. Kamera, mikrofony i głośniki są już w nim wbudowane. Dzięki temu można go zamontować bezpośrednio nad monitorem lub umieścić na przykład na kredensie.
Wiele nowoczesnych systemów wideokonferencyjnych można skonfigurować w zaledwie kilku krokach . Logitech oferuje rozwiązanie plug-and-play dla swoich produktów, które pozwala po prostu podłączyć kamerę konferencyjną lub system konferencyjny do urządzenia końcowego, np. wyświetlacza lub laptopa, przez USB. Nie trzeba instalować żadnego dodatkowego oprogramowania.
Optymalna liczba uczestników zależy od używanego systemu wideokonferencyjnego. W zależności od tego, jak dobrze kamera i system audio mogą pokryć pomieszczenie, optymalna liczba uczestników może się znacznie różnić.
Na przykład system wideokonferencyjny Logitech Rally Bar jest odpowiedni dla maksymalnie 12 uczestników.
Zależy to od tego, jak rozbudowany ma być system wideokonferencyjny i jakie funkcje oferuje. Z reguły kompleksowe rozwiązania typu "wszystko w jednym" do dużych sal konferencyjnych są droższe niż kompaktowe systemy do małych sal konferencyjnych. Koszty te szybko się jednak zwrócą dzięki zaoszczędzeniu kilku podróży służbowych.
Zależy to w dużej mierze od tego, ile osób bierze udział w wideokonferencji . Małe pokoje i sale konferencyjne oferują odpowiednio mniej miejsca niż sale konferencyjne dla dużych zgromadzeń kilkudziesięciu uczestników.
Wielkość pomieszczenia odgrywa ważną rolę przy wyborze odpowiedniego systemu wideokonferencyjnego. Wynika to z faktu, że kamera, mikrofony i głośniki systemu wideokonferencyjnego powinny w miarę możliwości obejmować całe pomieszczenie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie łatwo rozpoznawalny i wyraźnie słyszalny.