1 932,16 zł*
- Rozdzielczość 3840 x 2160 4K UHD
- Przekątna 32"
- panel technology IPS
- Częstotliwość odświeżania obrazu 60Hz
Informacje dot. produktu
ASUS VP32UQ Eye Care Monitor - 80,01cm (31,5 cala), 4K UHD (3840 x 2160), IPS, 100% sRGB, HDR-10, Adaptive-Sync, DisplayPort, HDMI, Flicker Free, Blue Light Filter, kompatybilny z uchwytami ściennymi
- 80,01cm (31,5 cali) wyświetlacz o rozdzielczości 4K UHD (3840 x 2160) z szerokim kątem widzenia 178° IPS dla ostrego i wciągającego wyświetlania obrazu
- Obsługuje HDR10, aby poprawić reprodukcję jasnych i ciemnych obszarów. W rezultacie otrzymujemy wyjątkowo realistyczny wyświetlacz
- Rozbudowane opcje łączności, w tym DisplayPort, HDMI i dwa wbudowane głośniki stereo o mocy 2W
- Technologia Adaptive Sync dla treści animowanych z szybkim ruchem i zapobiegająca rozrywaniu
- MonitoryASUS Eye-Care posiadają certyfikowane przez TÜV Rheinland technologie Flicker-Free i Low-Blue-Light dla dodatkowego komfortu użytkowania
- Obsługuje zarówno Adaptive Sync z kartami graficznymi NVIDIA GeForce, jak i FreeSync z kartami graficznymi AMD Radeon.
Monitor okulistyczny ASUS VP32UQ posiada wyświetlacz o przekątnej 80,01 cm (31,5 cala) z rozdzielczością 4K UHD (3840 x 2160) i szerokim kątem widzenia 178° IPS, co zapewnia ostre, wciągające wyświetlanie obrazu. Gama kolorów 100% sRGB zapewnia realistyczne kolory i płynniejsze przejścia. Aby zapewnić płynną rozgrywkę, VP32UQ jest wyposażony w technologię Adaptive Sync, która zapobiega efektom rozrywania i zwiększa szczegółowość w ciemnych obszarach obrazu. Ponadto technologia ASUS Eye Care zapewnia przyjazne dla oczu użytkowanie.
Doskonały, szczegółowy wyświetlacz w 4K UHD
Dzięki VP32UQ użytkownicy zanurzają się w świecie zapierających dech w piersiach szczegółów. Panel 4K UHD (3840 x 2160) o przekątnej 80,01 cm (31,5 cala) oferuje czterokrotnie większą gęstość pikseli i do 300% więcej miejsca na biurku w porównaniu z podobnej wielkości monitorem Full HD. W rezultacie otrzymujemy ostry i szczegółowy wyświetlacz. Ponadto więcej miejsca na pulpicie do pracy wielozadaniowej oznacza, że pracę można wykonać szybciej i wydajniej.
Prawdziwe renderowanie z kątami widzenia 178°
Rozdzielczość Full HD i bezramkowy panel IPS zapewniający kąty widzenia 178° - zarówno w poziomie, jak i w pionie - dzięki czemu możesz cieszyć się wysoką jakością obrazu z niemal każdego kierunku.
Ultra-płynne wyświetlanie obrazu dzięki technologii Adaptive Sync
Technologia Adaptive Sync może zredukować irytujące efekty opóźnienia lub rozmycia ruchu. Dzięki temu możliwe jest reagowanie na akcję gry bez opóźnień i odtwarzanie rozgrywki płynnie jak masło - to ważna zaleta, jeśli chodzi o lądowanie pierwszego uderzenia.
Ekskluzywna technologia ASUS GamePlus
Z myślą o klientach zawsze przy projektowaniu - Ekskluzywna technologia ASUS GamePlus oferuje specjalne funkcje w grze, takie jak celownik, timer, wskaźnik FPS i funkcje wyrównania ekranu, aby pomóc Ci wydobyć więcej z gry. Funkcja ta została opracowana we współpracy z profesjonalnymi graczami, aby pomóc im trenować i poprawiać umiejętności w grach.
Wielokrotne tryby HDR-10 dla realistycznego wyświetlania obrazu
Możesz teraz wybrać jeden z wielu trybów HDR, aby dostosować wydajność HDR monitora w oparciu o aktualny scenariusz.
ASUS Blue Light Filter
Ekskluzywny filtr ASUS Blue Light Filter chroni Cię przed szkodliwym niebieskim światłem. Wygodnie dostępny poprzez menu OSD, filtr oferuje intuicyjną, elastyczną obsługę z nieskończonymi ustawieniami (od 0 do maksimum)
ASUS Flicker-Free Technology
Zmęczone i nadwyrężone oczy to już przeszłość. Technologia Flicker-Free redukuje migotanie ekranu i zapewnia szczególnie komfortowe środowisko odpowiednie dla maratonów filmowych. Został zaprojektowany tak, aby zminimalizować zmęczenie oczu, bóle głowy i zmęczenie oczu - objawy, które mogą wystąpić po niezliczonych godzinach spędzonych przed ekranem.
Dane techniczne
Nazwa | Asus VP32UQ Eye Care Monitor 32" IPS Monitor, 3840 x 2160 4K UHD, 60Hz, 4ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000024579 |
GTIN/EAN | 4711081033035 |
SKU | 90LM06S0-B01E70 |
Nazwa modelu | VP32UQ Eye Care Monitor |
Marka | Asus |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Asus VP Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | IPS |
Rozdzielczość | 3840 x 2160 4K UHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 32" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kąt widzenia w poziomie | 178° Kąt widzenia w poziomie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, przy której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kątwidzenia w pionie | 178° Kątwidzenia w pionie Kąt widzenia: Kąt widzenia wskazuje odległość od linii środkowej, w której wyświetlany obraz jest postrzegany jako dobrej jakości bez ograniczeń. Z reguły określa się kąt widzenia w poziomie. Dobry kąt widzenia mieści się w zakresie od 110 do 130 stopni od środka obrazu, czyli 55 do 65 stopni w lewo i 65 w prawo. Jeśli znajdujesz się poza kątem widzenia, obraz pogarsza się nieproporcjonalnie. |
Kontrast | 1 200 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 350 cd/m² |
Czas reakcji | 4ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 60Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
wejścia | 1x Displayport , 1x HDMI wejścia HDMI: Cyfrowe połączenie do transmisji obrazu i dźwięku. Niezbędne do uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu (HDTV). Ponieważ HDMI 1.4 (High Speed) nadaje się do przesyłania treści 3D w Full HD. Dla uzyskania wysokiej rozdzielczości obrazu w UHD, 4K lub HDR odpowiednie jest połączenie przez HDMI 2.0a i wyższe. Należy stosować HDMI 2.1 lub wyższy od 120Hz odświeżania w 4K. VGA: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do analogowej transmisji obrazu. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu do pozostałych połączeń analogowych oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. DisplayPort: Złącze DisplayPort to połączenie zgodne ze standardem VESA, służące do przesyłania danych obrazu i dźwięku. Oprócz szyfrowania HDCP, obsługiwane jest również DPCP. Ze względu na niewielkie rozmiary, złącze to jest najczęściej stosowane w notebookach. Dodatkowym małym wariantem jest MiniDisplayPort, który jest wykorzystywany przede wszystkim w urządzeniach Apple. DVI: DVI (Digital Visual Interface) to interfejs służący do przesyłania danych wideo. Przez DVi-A można przesyłać tylko sygnały analogowe, przez DVI-D tylko sygnały cyfrowe, a przez DVI-I oba rodzaje sygnałów. USB: USB (Universal Serial Bus) służy do sterowania i zarządzania projektorem (USB-B). W niektórych urządzeniach biznesowych pliki biurowe i obrazy mogą być również prezentowane bezpośrednio za pomocą pamięci USB lub przez wejście USB (USB-A) można podłączyć mysz. Toslink: Połączenie Toslink jest połączeniem sygnału optycznego, które działa na zasadzie światłowodu. Służy do cyfrowej transmisji sygnałów audio. Konstrukcja optyczna oferuje mniejszą podatność na zakłócenia od zewnętrznych wpływów magnetycznych i elektrycznych. Połączenie to jest najczęściej stosowane w obszarze odtwarzaczy DVD / Blu-ray i porównywalnych urządzeń w połączeniu z amplitunerem AV, jeśli te pracują z sygnałami dts lub Dolby Digital. YUV: Połączenie YUV, zwane również Y Cb/Pb Cr/Pr lub połączeniem komponentowym, jest analogowym połączeniem wideo z trzema kanałami (kanałem natężenia światła i dwoma kanałami koloru). Jakościowo jest to najlepsze analogowe połączenie wideo. Kabel komponentowy: Złącze YUV przesyła sygnały analogowe trzema przewodami (Y=czarny i biały UV=kolory). YUV służy do transmisji HDTV i jest kompatybilny np. z Cinch. S-Video: Połączenie S-Video jest również nazywane połączeniem S-VHS lub Hosiden. W porównaniu do połączenia wideo Cinch pracuje z dwoma kanałami (jasność/kolor). Pod względem jakości jest nieco lepiej niż w przypadku połączenia wideo Cinch, ale są też ograniczenia. Można je tłumaczyć podatnością sygnału, co przejawia się np. w zniekształceniach obrazu. Cinch: Połączenie wideo cinch jest również nazywane połączeniem kompozytowym. Aby łatwiej było go rozpoznać, zazwyczaj jest on obszyty żółtym kolorem. Ponieważ transmisja odbywa się tylko jednym kanałem, jakość obrazu jest na niskim poziomie. D-Sub15: Złącze VGA to 15-pinowe złącze służące do przesyłania obrazu w sposób analogowy. Nazywany jest również DSub15 i jest często spotykany w notebookach i komputerach PC. W porównaniu z innymi złączami analogowymi oferuje dobrą jakość obrazu. Może być przykręcony do urządzenia wejściowego lub wyjściowego i może być dostosowany do YUV przy odpowiedniej konfiguracji. RS232: Interfejs RS232 może być używany do sterowania lub zarządzania projektorem. Mini Jack: Za pomocą jednopinowego Mini Jack można przesyłać monofoniczne sygnały audio, za pomocą dwupinowego stereo sygnały audio, a za pomocą trzypinowego stereo sygnały audio i dane obrazu. Scart: Scart to złącze, które można wykorzystać do przesyłania analogowych sygnałów audio i wideo. Jest on kompatybilny z innymi złączami analogowymi, takimi jak RCA czy S-Video. ARC: Kanał zwrotny audio, zwany również ARC lub audio return channel, został wprowadzony wraz z wersją HDMI 1.4 w celu zmniejszenia ilości okablowania pomiędzy komponentami HDMI. Kanał zwrotny audio biegnie przez istniejący kabel HDMI. Dlatego nie trzeba już podłączać dodatkowego kabla dla dźwięku. Oba urządzenia muszą jednak obsługiwać ARC. Wszystkie formaty plików audio, które są również przesyłane przez interfejs SPDIF, mogą być przesyłane przez kanał zwrotny audio. Należą do nich Dolby Digital, Digital Theatre Sound i PCM audio. Przykładowo, połączenie pomiędzy telewizorem (w tym odbiornikiem) a amplitunerem AV może być wykonane za pomocą kabla HDMI. Dźwięk z telewizora jest przekazywany za pomocą kabla HDMI. Wcześniej dla sygnałów audio wymagany był dodatkowy kabel cyfrowy (koncentryczny lub Tos-Link). |
Właściwości | Flicker Free , Wbudowany głośnik |
Szerokość produktu | 71,46 cm |
Wysokość produktu | 42,37 cm |
Głębokość produktu | 5,04 cm |
Waga | 6,2 kg |
Kolor | Czarny |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Zakres dostawy | kabel HDMI , kabel zasilający , karta gwarancyjna |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.