























1 349,00 zł*
Ceny zawierają podatek VAT.
2-3 dni roboczeDostępne tylko 2. Gotowy do natychmiastowej wysyłki. Czas dostawy 2-3 dni robocze
Wysyłka od 25,00 zł
Numer produktu: 1000017503
- Rozdzielczość 2560 x 1440 QHD / WQHD
- Przekątna 32"
- panel technology VA
- Częstotliwość odświeżania obrazu 165Hz
Do opisu produktu
A G
G Klasa efektywności energetycznej



Informacje dot. produktu
Zakrzywiony monitor Asus TUF GamingVG32VQ1BR
Specyfikacja:
- 80,01cm (31,5 cm)Calowy) monitor do gier WQHD (2560x1440) z krzywizną 1500R i ultraszybką częstotliwością odświeżania165Hz, zaprojektowany z myślą o profesjonalnych graczach
- Wciągająca rozgrywka technologii ASUS Extreme Low Motion Blur (ELMB™) umożliwia osiągnięcie czasu reakcji wynoszącego1 ms (MPRT), a funkcja Adaptive-Sync zapobiega smużeniu i rozrywaniu obrazu.
- Technologia FreeSync™ premium- obsługiwane przez interfejsy DP i HDMI, zapewniające zmienną częstotliwość odświeżania obrazu dlapłynnej rozgrywki z niską latencją
- Funkcja Shadow Boost poprawia szczegółowość obrazu w ciemnych obszarach i uwydatnia jasne obiekty bez ich prześwietlania.
- Obsługa standardu HDR10 poprawia odwzorowanie jasnych i ciemnych obszarów, zapewniając realistyczne wrażenia w grach.
- Wyjście Full-HD (1920 x 1080) przy 120 Hz na PS5; Wyjście Full-HD i 1440P (2560 x 1440) przy 120 Hz VRR na Xbox Series X/S.
- TUF Gaming VG32VQ1BR to zakrzywiony monitor o przekątnej 80,01 cm (31,5 cala), rozdzielczości WQHD (2560x1440) i ultraszybkiej częstotliwości odświeżania 165 Hz, przeznaczony dla profesjonalnych graczy i osób poszukujących wciągającej rozgrywki. Już te dane techniczne robią wrażenie, ale VG32VQ1BR ma jeszcze więcej do zaoferowania. Imponujący, zakrzywiony ekran z częstotliwością odświeżania 165 Hz i technologią Adaptive Sync (FreeSync™ Premium) zapewnia niezwykle płynną rozgrywkę bez rozrywania i drgań obrazu.
- 80,01 cm (31,5 cala) w zakrzywionym formacie
- Panel TUF Gaming VG32VQ1BR o przekątnej 80,01 cm (31,5 cala) i rozdzielczości WQHD (2560x1440) zapewnia doskonałe wyświetlanie obrazu pod każdym kątem, a zakrzywienie 1500R sprawia, że każdy punkt na ekranie znajduje się w równej odległości od Twoich oczu. Zwiększa to komfort oglądania - nawet podczas długiego użytkowania
- Częstotliwość odświeżania 165 Hz
- Częstotliwość odświeżania 165 Hz monitora TUF Gaming VG32VQ1BR eliminuje opóźnienia i rozmycie ruchu, dzięki czemu zawsze będziesz mieć przewagę w grach z gatunku first-person shooter, wyścigach, strategiach czasu rzeczywistego i grach sportowych. Ultraszybka częstotliwość odświeżania umożliwia grę przy najwyższych ustawieniach grafiki i natychmiastowe reagowanie na to, co dzieje się na ekranie - dzięki temu zawsze jesteś o krok przed swoimi przeciwnikami.
- EKSTREMALNIE NISKI POZIOM ROZMYCIA RUCHU
- VG32VQ1BR wyposażono w najnowszą technologię ASUS Extreme Low Motion Blur, która osiąga 1ms MPRT, nie tylko eliminując smużenie i rozmycie ruchu, ale także sprawiając, że poruszające się obiekty wyglądają ostrzej, co przekłada się na płynniejszą i bardziej bezpośrednią rozgrywkę.
- Tryb Multi-HDR
- Można teraz wybrać jeden z wielu trybów HDR, aby dostosować wydajność HDR monitora do aktualnego scenariusza oglądania.
- Wzmocnienie cienia
- Technologia ASUS Shadow Boost sprawia, że ciemne obszary świata gry są lepiej widoczne bez prześwietlania jasnych obszarów. Nie tylko zapewnia to lepszy przegląd sytuacji, ale także ułatwia znajdowanie wrogów ukrytych w ciemnych kątach.
- Wszechstronna łączność
- Rozbudowane opcje łączności, w tym DisplayPort (v1.2), HDMI (v2.0) i gniazdo słuchawkowe, umożliwiają podłączenie szerokiej gamy urządzeń multimedialnych.
Dane techniczne
Nazwa | Asus VG32VQ1BR 32 " VA Monitor, 2560 x 1440 QHD / WQHD, 165 Hz, 1 ms |
---|---|
Numer artykułu | 1000017503 |
GTIN/EAN | 4718017988827 |
SKU | 90LM0661-B02170 |
Nazwa modelu | VG32VQ1BR |
Marka | Asus |
Typ produktu | Monitor |
Seria | Asus VG Series |
Technologia | LCD Technologia LED: LED to technologia oświetleniowa. W technologii LED jako oświetlacze stosuje się diody, a nie tradycyjne lampy UHP. Zaletą tej technologii jest to, że diody nie wykorzystują żarnika i praktycznie nie zużywają energii. Diody LED mają jednak bardziej niebieskawy zakres barw niż lampy UHP, dlatego obraz często odbierany jest jako nieco zimniejszy. Koło kolorów: Obok układu DMD, koło kolorów jest jednym z najważniejszych kryteriów generowania obrazu w projektorach DLP. Koło kolorów obraca się stale z niezwykle dużą prędkością i obecnie posiada 3, 4, 5, a w niektórych przypadkach nawet więcej segmentów kolorystycznych. Poprzez koło barw, światło z lampy projektora jest na przemian rozbijane na kolory podstawowe czerwony, zielony i niebieski praktycznie bez przerwy. W nowoczesnych projektorach koło kolorów zawiera również biel i czasami inne kolory, takie jak cyjan, magenta i żółty. Przy 3 segmentach koło kolorów obraca się z prędkością 3600 lub 7200 obr/min, przy 7 segmentach z prędkością do 14400 obr/min. (4x prędkość). Każdy kolor odbierany przez oko w projektorze DLP jest więc niezwykle szybką sekwencją pojedynczych, różnie zabarwionych wiązek światła do momentu właściwego przetwarzania. Ponieważ technologia ta czasami nie wykorzystuje wszystkich pozycji koła barw w przypadku obrazów o wysokim kontraście lub ponieważ kolory wymagane do mieszania kolorów są rozmieszczone daleko od siebie na kole, niektórzy widzowie rozpoznają efekt tęczy. Cecha ta jest bardziej zauważalna w przypadku wolniejszych kół barwnych i wolniejszych prędkości obrotowych niż w przypadku projektorów z szybszymi i częściej segmentowanymi kołami barwnymi. |
panel technology | VA |
Rozdzielczość | 2560 x 1440 QHD / WQHD Rozdzielczość Uchwała: Rozdzielczość projektora to maksymalna liczba punktów obrazu (pikseli), jaką projektor może wyświetlić w oparciu o naturalnie istniejącą technologię, czyli bez konwersji lub przycinania obrazu. Rozdzielczość natywna to liczba pikseli, jaką projektor fizycznie posiada do wyświetlenia obrazu. Projektor zwykle interpoluje rozdzielczość, gdy otrzymuje sygnał obrazu o wyższej rozdzielczości niż rozdzielczość natywna. W takim przypadku może wystąpić brak szczegółów obrazu lub ogólne rozmycie wyświetlanego obrazu. Jeśli projektor otrzymuje sygnał obrazu o rozdzielczości niższej niż natywna, to również interpoluje, skaluje obraz do rozdzielczości natywnej, oblicza odpowiednie dodatkowe piksele, jeśli to możliwe bez zmiany informacji o obrazie. Wadą w tym przypadku jest to, że chociaż obraz jest wyświetlany większy niż podawany, oryginalne pojedyncze piksele mogą stać się znacznie bardziej widoczne, ponieważ są pomnożone przez konwersję. 4K: 4K odnosi się do rozdzielczości 3840 x 2160 lub Ultra High Definition Television (UHDTV). Rozdzielczość ta odpowiada 4-krotnej rozdzielczości Full HD. Do nagrywania filmów w takiej rozdzielczości potrzebne są specjalne kamery, które mogą nagrywać w rozdzielczości około 8 megapikseli (4K). Full HD: Terminem Full HD określa się urządzenia, które mogą fizycznie wyświetlać lub wyprowadzać sygnały HDTV w pełnej (1920 x 1080 pikseli) rozdzielczości. 1080p: 1080p to specyfikacja pionowych linii obrazu. Dotyczy to między innymi rozdzielczości 1920 x 1080. Litera "p" w tym przypadku oznacza pełne klatki, więc wszystkie linie obrazu są wyświetlane jednocześnie. 1080i: 1080i to specyfikacja pionowych linii obrazu. Spójnik "i" w tym przypadku oznacza pola. Sygnał ten jest zwykle wyświetlany interpolowany (np. przez urządzenia o rozdzielczości 1280 x 720 HDready). Interpolacja cyfrowo dodaje piksele, ale też oferuje lekkie rozmycie. Z kolei w odtwarzaniu 1080p wykorzystywane są pełne klatki. |
Przekątna | 32" |
Proporcje obrazu | 16:9 Proporcje obrazu Format: Wyświetlany obraz jest wyświetlany w formacie (współczynniku proporcji) określonym przez projektor. O formacie decyduje również rozdzielczość projektora (patrz również wpis Rozdzielczość). Format ekranu jest zwykle wybierany na podstawie formatu obrazu z rzutnika. Najczęściej spotykane formaty to 4:3, 16:9 i 16:10. |
Kontrast | 3 000 :1 Kontrast Kontrast: Kontrast odzwierciedla gradację pomiędzy najjaśniejszym i najciemniejszym punktem. Określa się to od bieli przez szarość do czerni. Im wyższy kontrast, tym dokładniej można rozpoznać poszczególne gradacje pomiędzy poszczególnymi sekcjami. W realnym użytkowaniu kontrast odgrywa jednak rolę właściwie tylko w zaciemnionych pomieszczeniach, gdyż światło przeciwdziała kontrastowi. Dlatego też kontrast odgrywa raczej podrzędną rolę w urządzeniach prezentacyjnych. Należy również zauważyć, że kontrast jest określany różnie w zależności od technologii. Często skutkuje to bardzo różnymi wartościami na papierze. Poziom czerni: Poziom czerni wskazuje najniższą wartość światła projekcji, która jest osiągana przy wyświetlaniu czarnego obrazu. Im lepszy poziom czerni, tym bardziej ciemne kolory / czarne tony są podkreślone w obrazie. |
Max. jasność | 250 cd/m² |
Czas reakcji | 1ms |
Częstotliwość odświeżania obrazu | 165Hz |
Standard VESA | 100 x 100 |
Właściwości | AMD FreeSync , Wbudowany głośnik , curved |
Szerokość produktu | 70,97 cm |
Wysokość produktu | 42,61 cm |
Głębokość produktu | 8,73 cm |
Waga | 7,54 kg |
Kolor standardowy | Czarny |
EEK Spectrum | A do G |
Klasa wydajności energetycznej | G |
Stan | Nowy |
Czas trwania gwarancji | 24 |
Typ gwarancji | BringIn-Service Informacje dotyczące usług i wsparcia |
Informacje o gwarancji producenta:
Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowe informacje na temat różnych rodzajów gwarancji. Podana gwarancja producenta obowiązuje co najmniej na terenie Niemiec. Dane kontaktowe i warunki gwarancji dla danego roszczenia gwarancyjnego znajdują się w przeglądzie producentów. Ustawowe uprawnienia gwarancyjne nie są ograniczone przez dodatkową gwarancję producenta. Nasza odpowiedzialność za wady jest regulowana przepisami prawa. Prawa do wad można dochodzić bezpłatnie.